onsdag 4. januar 2012

Verdens beste jobb...

I dag vil jeg skryte av jobben min! Jeg må bare si at jeg har verdens beste jobb:) Om jeg står opp med feil bein og er i dårlig humør fra morgenen, så går det ikke mange sekundene før humøret er på topp når jeg kommer inn døra på jobb. Det går rett og slett ikke an å la være å smile når en gjeng blide barn kommer løpende imot meg og roper navnet mitt, strekker armene opp og vil ha en kos og fortelle hva som skjedde på turen dit! Som dere kanskje skjønner, så jobber jeg i barnehage -på småbarnsavdeling. Og det er verdens koseligste jobb! Selvfølgelig er det stunder da man lurer på hvorfor man har valgt dette (som f.eks. når man har skiftet 8 bløte bæsjebleier på 3 timer), men alle de koselige stundene gjør at man glemmer de bleiene! Og bare tanken på at 16 foreldrepar overlater det mest verdifulle de har, til oss hver eneste dag, gjør at jeg ser på yrket mitt som et av de viktigste yrkene i verden.

Jeg er kjempeheldig som har den jobben jeg har!

1 kommentar: