torsdag 5. januar 2012

Nå kommer vinter`n...

Nå ser det endelig (kanskje) ut som at vinteren har kommet på ordentlig. Og det var på tide. Synes ikke noe om sånn liksomvinter. I dag har det vært 10-12 kuldegrader, sol og det ligger faktisk litt snø på veiene nå -supert vintervær:)



Her kommer noen flere kort jeg har laget:



Dette er en hermetikkboks (i størrelse lapskausboks), som jeg har kledd med mønsterpapir, pyntet med bånd og stjerner.


Trekkspillkort med stive permer. Dette kortet var det kjempeartig å dekorere:)


Hermetikkboks (tomatbønner) pyntet med mønsterpapir, stempel, bånd og blånder. Disse gaveboksene er fine å bruke når man skal gi bort en liten gave!


Kort med skuff!


Har ikke blitt tid til noe kortlagning enda i 2012, men snart skal jeg fylle opp kjøkkenbordet med sakene mine igjen. Har en nevø og ei niese som skal konfirmeres til våren, og de fortjener et ekstra spesielt kort, så jeg må snart sette meg ned og se over malene mine og planlegge de kortene! Godt å være ute i god tid i tilfelle det dukker opp noe uventet.

Nå er det kosetid med minstemann!


2 kommentarer:

  1. Moro å gå inn på bloggen din og bli møtt av det strålende fjeset! Nydelig barn og flotte bilder du har! Og så mange fine prosjekter du har laget! Den boksen var blitt kjempelekker med pynt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord! Ja, han er stort sett en strålende gutt, og det bildet av han er jeg veldig glad i:) De gaveboksene er veldig fine synes jeg også!

      Slett