søndag 22. januar 2012

Mange baller i luften....

Nå har jeg plutselig så mange prosjekter oppe i hodet mitt, at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne! Jeg har en trehvit skjenk med overskap som jeg har lyst til å male hvit eller beise mørk. Klarer ikke helt å bli enig med meg selv:) Men tror den blir hvit.
Og så har jeg planer om å male gangen. Men det får jeg ikke begynt med før det blir mildere vær.

Og så er det et prosjekt som jeg så smått har begynt med da; Jeg har kjøpt en haug med kvadratiske, svarte rammer, i ulike størrelser, som jeg skal sette bilder i. Men jeg har jo tusenvis av bilder, så jeg har en stor jobb med å avgjøre hvilke bilder jeg skal bruke, hvilke bilder som fortjener stor størrelse og hvilke bilder som skal ha mindre størrelser. Det er ikke bare enkelt, skal jeg si deg! Men jeg har god tid på meg, for mange av bildene skal henge i gangen etter at den er ferdig malt. Så de skal ikke henges opp før nærmere sommeren.

Men nå skal prosjekter få være prosjekter, for nå er det snart tid for "Uten grenser" på TV, og det må jeg få med meg. For en utrolig gjeng med mennesker. Snakk om stå-på-vilje og guts:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar