tirsdag 3. april 2012

Mariusgenseren ble ferdig til Påske!

Hadde som mål at Mariusgenseren til minstemann skulle være ferdig til Påsken, og det ble den jammen:) Synes den ble skuffende liten, selv om jeg har strikket den i størrelse 8 år. Eieren blir 5 år i år og er normalt stor, så det var meningen at genseren skulle holde til neste vinter og kanskje en høst til. Har hørt flere har sagt nå, at disse genserene er små i størrelsen. Til tross for at den ble litt mindre enn planlagt, så er jeg fornøyd med at jeg fikk det til da:) Er ikke så veldig dreven strikker enda, så jeg tok dette som en utfordring -som jeg klarte:)

Martin er fornøyd med resultatet han også:)

1 kommentar:

  1. KJEMPE FIN GENSER, LISE!
    Synd den ble liten da...men du får jo glede av den i vår og høst i alle fall:)

    SvarSlett